Rapla IV – Alu–Kärpla (Verston) – teede seisukord on halb.
Ettevalmistamisel on leppetrahv seoses puhastusprobleemidega.
- Töös on seitse puhastusmasinat, mis katavad järgmisi lõike:
- T4 Pärnu mnt (Orava karjäärid)
- T15 (Purila karjäär)
- 20113 (veega harjaauto)
- 20125 ja T28 (Rapla jaama/objektikontori tsoon)
- T27 (Juula viadukti ja Raikküla tsoon)
- T27 (Rüütja karjäär)
- Probleemsed lõigud: tee 20113, tee 15 ja tee 27, mida kasutab ka Rapla V.
- Tee 20113 peenar on ära sõidetud ca 300 m ulatuses ning vajab taastamist.
- Töövõtja lisas sel nädalal tee 15 juurde lisaharja ning tee 20113 harja vahetati veega harjaauto vastu.
Rapla V – Kärpla–Selja (TREV-2 Grupp) – teede seisukord on halb.
Töös on kaks harjamasinat: üks Järvakandi vahel, teine Reinu karjääri juures.
- Reinu karjääri tee seisund muutus möödunud nädalal eriti kehvaks ja 5.12 lisandus täiendav imur.
- Reinu karjäärist tarnitakse 3200–3500 tonni päevas Nõlva tänava piirkonda.
- Lubja karjäärist tarnitakse E–R 3000 tonni päevas, kasutades kahte erinevat vastuvõtupunkti: Sverre tee ja Lihuveski tunneli piirkond (K–R).

